سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

png

دوستان همونطور که میدونید در استوری نویسی ساورد برنده شد و الان تورنومنت پوستر سازی هست

تا الان دو نفر ثبت نام کردند حمید پانک و aht

لطفا سریعا ثبت نام کنید وگرنه یه مسابقه فقط بین این دونفر خواهد بود 

اما نکات این مسابقه

اگر کسی پی اس دی خودش بسازه 1 رای اتوماتیک میگیره 

اگه کسی پی ان جی را خودش درست کنه هم 1 رای بهش میدیم 

ظرفیت 8 نفر هست پس بجنبید 6 نفر بیشتر نمونده 

 


نظرات شما عزیزان:

Aliasghar
ساعت19:41---26 بهمن 1395
تموم شد زمان ثبت نام اگه نشده ما هستيم
پاسخ: پاشو بیا وب جدیدمون رو ی میهن


Aht
ساعت21:04---24 بهمن 1395
ساورد بدو ثبت نام
پاسخ:داداش من بدجور سرما خوردم انگاری برم بخوابم فعلا بای
پاسخ:نظرات را ازاد میزارم نیازی به تایید نیست راحت بچتید


Saworld
ساعت21:02---24 بهمن 1395
داش اصلا شارژ نمیاد میگه this code is invalid
پاسخ:مطمعنی
پاسخ:من بدبخت نیم ساعت در صف خودپرداز بودم تا رسیدم و شارژ گرفتم سرما خوردم


Aht
ساعت21:01---24 بهمن 1395
ببخشیدا ولی هر مسابقه که میزاری یکم راهنمایی کن!مثلا کی شروعه جچوریه مثال بزن. چقدر میحرفم من. برم
پاسخ:توضیح نمیخواد که. روزی که میخوام بفرستید خودم پست میزنم براش


Aht
ساعت20:59---24 بهمن 1395
اره شش نفر چیزی نی خخ!
پاسخ:اره چیزی نیست اگه دونفر باشین شاید مسابقه برگزار نشه


Saworld
ساعت20:59---24 بهمن 1395
سلام.دوباره میفرستی اون شماره رو.نمیدونم ولی یهو تو حذف شدی
پاسخ:باشه


Aht
ساعت20:58---24 بهمن 1395
میگم اخه خخخخ! دادا شروع شده مسابقه؟

Aht
ساعت20:55---24 بهمن 1395
الا این میز پوستره؟؟
پاسخ:من برم اسید بخورم . این پی ان جیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 24 بهمن 1395برچسب:, توسط ایلیا

اسلایدر